1. veřejná soutěž v Programu na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA – Dílčí cíl 3 – Podpora inovačního potenciálu společenských věd, humanitních věd a umění (dále jen „SIGMA – DC3”).
Soutěžní lhůta končí: 14.12.2022
16:29:59 hod. – nejzazší možný okamžik pro podání návrhu projektu prostřednictvím informačního systému ISTA;
23:59:59 hod. – pro zaslání následujících dokumentů prostřednictvím své datové schránky – Potvrzení podání elektronického návrhu projektu (zasílá hlavní uchazeč) a Dokladů k prokázání způsobilosti (zasílá každý uchazeč samostatně).
Vyhlášení výsledků soutěže: srpen 2023
Zahájení řešení projektu: 1. 6. – 1.9. 2023
Nejzazší termín ukončení řešení projektu: listopad 2026
Délka řešení projektu: 12 – 24 měsíců
Prosíme o nahlášení zájemců o podání projektu nejpozději do 30.11. 2022 na OPT.
Odkaz na soutěž: https://www.tacr.cz/soutez/program-sigma/verejna-soutez-dilci-cil-3-podpora-inovacniho-potencialu-spolecenskych-ved-humanitnich-ved-a-umeni-shuv/
Zpracované podklady k soutěži naleznete zde.
Čestné prohlášení za uchazeče bude zajištěno rektorátem prostřednictvím datové schránky centrálně za všechny projekty ve lhůtě stanovené poskytovatelem.
Základní finanční údaje
Alokace soutěže – 500 miliónů Kč
Maximální částka podpory na jeden projekt –12 mil. Kč
Maximální intenzita podpory na projekt – 80 %
Maximální intenzita podpory pro výzkumnou organizaci – 100%
Nepřímé náklady: flat rate do výše 25%
Novinka!
Gender v obsahu výzkumu a inovací:
Uchazeči v návrhu projektu dále uvedou, jak budou výsledky výzkumu využívat různé skupiny populace s ohledem na genderovou dimenzi předmětu a dopadu výzkumu. Pro více informací využijte dokument https://www.tacr.cz/dokumenty/genderova-dimenze-v-obsahu-vyzkumu.
Aplikační garant:
Každý návrh projektu musí mít právě jednoho aplikačního garanta z České republiky, který bude hodnocen. Interní aplikační garant může být kdokoliv z uchazečů. Externím aplikačním garantem může být jakákoliv právnická osoba, která nenaplňuje definici podniku. Více informací o aplikačním garantovi viz Příloha č. 2 Aplikační garant.
Plán správy dat
V případě, že bude návrh projektu úspěšný a s hlavním uchazečem bude uzavřena smlouva o poskytnutí podpory, bude hlavní příjemce společně s první průběžnou zprávou povinen předložit poskytovateli „Plán správy dat”, pravidelně ho aktualizovat a aktualizovanou verzi „Plánu správy dat” předkládat poskytovateli jako součást průběžné a závěrečné zprávy.
Kontaktní osoby:
Soutěž TAČR na FAST – Ing. Reinsch-Staffová (staffova.m@fce.vutbr.cz, kl. 7162), v kopii Mgr. Zita Štěpánová, Ph.D (stepanova@vutbr.cz, kl. 7160)
Soutěž TAČR na VUT Brno – Ing. Veronika Pilcerová (pilcerova@vutbr.cz, kl. 5237)
Duševní vlastnictví, konzultace smlouvy mezi uchazeči, Letter of intent – OTT – Mgr. Michaela Daňková (dankovam@vutbr.cz, kl. 4228)
Otázka DPH v projektech TAČR – Ing. Romana Sasková (saskova@vutbr.cz, kl. 5356)
Zadání do APOLLA pod programem financování: TQ010